HF-7 Condor

Kondorowate to rodzina ptaków z rzędu szponiastych, której członkowie mogą się poszczycić największą rozpiętością skrzydeł pośród ptactwa lądowego. Za sprawą High Flyers dołączył do nich nowy okaz: HF-5 Condor. Osobnik ten w dniach 7-9 Sierpnia brał udział w zawodach Air Cargo Challenge 2015 w Stuttgarcie w Niemczech. HF zajęło 15 miejsce na 29 startujących drużyn. Platforma ma 350cm rozpiętości skrzydeł, zbudowana jest w całości z włókna węglowego.



HF-6 Y

Ta oto 6-silnikowa maszyna stanowi naszą odpowiedź na globalne zmiany klimatu. Dzięki unikalnej konstrukcji zapewnionej przez ramę wyprodukowaną na naszej drukarce 3D ten dron był w stanie pokonać wszystko, co przygotowało dla niego pogoda w Delft w Holandii, gdzie zajął 4 miejsce podczas zawodów IMAV 2015, oraz w Bezmiechowej, gdzie podczas MIWL 2015 uplasował się na pierwszej pozycji.



HF-5 Hexa

Młodszy, ale i lepiej dożywiony brat HF-3 Igry, narażony na podobne, albo i jeszcze bardziej traumatyczne przeżycia. Sześciosilnikowa platforma umożliwiająca nagrywanie filmów oraz zdjęć z powietrza. Dzięki zastosowaniu sześciu silników osiągnęliśmy idealną stabilność i bezpieczeństwo. Wykorzystywana m.in. podczas Igrów 2014 oraz do nagrywania materiałów na potrzeby obchodów 70-cio lecia Politechniki Śląskiej.



HF-4 X

Pierwszy skonstruowany przez nas praktycznie od podstaw  pojazd latający pionowego startu i lądowania. Czterowirnikowiec przeznaczony do udziału w International Micro Air Vehicle Conference and Flight Competition 2013 zapewnił nam 2 miejsce w obu kategoriach, w których brał udział - indoor autonomy oraz indoor operation. Rozpoznawalny z dużej odległości po charakterystycznym odgłosie przywodzącym na myśl dentystę – amatora w sklepie z markowymi elektronarzędziami, wyposażony w 2 kamery, 4 silniki oraz ilość czujników i mikroprocesorów zawstydzającą większość sztucznych satelitów Ziemi, posiada zdolność automatycznego utrzymywanie wysokości, interpretacji kodów QR, trafiania ładunkiem do celu i lądowania precyzyjnego.




HF-2 Heron

Ten samolot udźwigowy zapewnił nam szóste miejsce w zawodach Air Cargo Challenge 2013 w Portugalii. Dzięki doświadczeniu zdobytemu przy budowie Falcona ten model jest zdolny do transportu nawet 15-kilogramowych ładunków i pomimo prawie 5-metrowej rozpiętości skrzydeł mieści się w skrzyni o wymiarach 160mm x 80mm x 80mm (nie, w środku nie jest większa).




HF-1 Orzeł

Odpowiedź High Flyers na amerykańskiego MQ-1 Predator. Wprawdzie ponad 4-krotnie mniejszy i nie wyposażony w sloty na pociski klasy Hellfire oraz Striker (jeszcze), jednak prawdopodobnie skonstruowany z większą pasją i tryskający entuzjazmem wobec czekających go misji. Laureat 3 miejsca w zawodach lotniczych podczas Międzyuczelnianych Inżynierskich Warsztatów Lotniczych w 2012 roku. Przystosowany do autonomicznych misji zwiadowczych, wyposażony w nasz autorski układ autopilota, kamerę na ruchomej głowicy, spadochron oraz silnik, którego moc prawdopodobnie pozwoliłaby na start z pilotem na pokładzie (nie znaleźliśmy jednak chętnych do weryfikacji tej hipotezy).




Falcon

Pierwszy projekt High Flyers przeznaczony do startu w zawodach międzynarodowych. Podczas Air Cargo Challenge 2011 w Stuttgarcie pozwolił nam osiągnąć 12 miejsce, zadziwiając wszystkich dokładnością swojego wykonania. Zapewnił nam doskonały debiut na arenie międzynarodowej i otworzył drogę do dalszych sukcesów.




Kapitał Ludzki - Narodowa Strategia Spójności, Unia Europejska - Europejski Fundusz Społeczny